Subject: 1. aprill - rakkude ja kudede hankimise ja käitlemise aastaaruannete esitamise tähtaeg
From: "Siim Suutre" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Riin Kullaste" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <kertu.kadastik
Cc: "RA BiolPrepOsakond" <[email-masked]>,Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jan 2024 11:05:39 +0200

Lugupeetud rakkude ja kudede hankijad ja käitlejad!

Ravimiamet palub teavet rakkude ja kudede hankimise ja käitlemise kohta
2023. aastal.

Vastavalt rakkude, kudede ja elundite hankimise, käitlemise ja siirdamise
seaduse paragrahvi 20 lõikele 2 peavad hankija ja käitleja rakkude ja
kudede hankimise, käitlemise ja siirdamise üle arvestust ning esitavad iga
kalendriaasta 1. aprilliks eelmise kalendriaasta kohta aruande.

Aruannete vormid (.xls formaadis) on leitavad Ravimiameti kodulehelt:

https://ravimiamet.ee/oigusaktid-juhendid-vormid/rakud-koed-elundid

Otselingid on siin:

 <https://ravimiamet.ee/media/860/download> Kudede hankimise ja käitlemise
statistika aruande tabel

 <https://ravimiamet.ee/media/859/download> Sugurakkude ja embrüote
hankimise ja käitlemise statistika aruande tabel

 <https://ravimiamet.ee/media/858/download> Tüvirakkude hankimise ja
käitlemise statistika aruande tabel

Palume igal rakkude ja kudede hankimise ja käitlemise tegevusloa omajal
saata Ravimiametile andmed oma valdkonna hankimise, käitlemise ja
siirdamise kohta 2023. aastal. Vormid leiate lisaks linkidele ka manusest.

Elektrooniline aruanne edastage palun aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  ja cc-sse lisada ka [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Elundite hankimise, käitlemise ja siirdamise aruande koostab ja avaldab
riiklik siirdamiskeskus. Suur tänu nendele, kes on rakkude ja kudede
aruanded juba esitanud!

Tekkivate küsimuste korral anname hea meelega täiendavaid selgitusi.

Lugupidamisega

Siim Suutre

Ravimiamet

bioloogiliste preparaatide osakonna spetsialist

Tel 737 4140

Faks 737 4142

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee/>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.